förstafebruaritvåtusenfjorton

©lovislinnea.blogg.se | canon eos 1100d
 
Haha så bra på att blogga! Det har inte hänt något speciellt sedan sist, förutom att jag var i stan igår med några vänner. Vi hade la allmänt kul, käka en hel del på både donken och subway och så spelade vi lazerdome. Lyckad dag även fast jag va sjukt trött. 
 
Idag ska jag bara fortsätta på mitt skolprojekt i sims (ditt drömhus) och jag valde att bygga i sims för det är lagom lätt för mig hihi. Annars kunde man välja sketchup, minecraft eller något sånt men jag är bäst på sims av dom så jag valde det haha. 
 
Har knappt fotat något i Januari vilket jag verkligen ångrar för nu är det februari. Måste verkligen ta tag i kameran och ha med mig den! Så att jag har bilder att visa!

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se