Fullt upp faktiskt!

©lovislinnea.blogg.se
 
Nu va det JÄTTELÄNGE sedan jag skrev något här, men nu har jag faktiskt en anledning. Först hade vi friluftsdag på onsdagen förra veckan. Sedan på torsdagen hade vi konfa på kvällen sedan på fredagen blev jag sjuk och fick 39 graders feber och vi hade kalas i alla fall för mig sedan blev jag ännu sjukare på lördagen och till söndagen men i söndags blev jag 15 och vi åkte till Sälen och vi kom hem igårnatt. Så det är därför jag inte har bloggat och jag har inga bilder från sälen eller något att visa er! Jag måste verkligen fota lite nu i februari så att jag har några bilder härfifrån. Så ja, vi ses :*

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se