Well Hello There

©
 
Jag har inga bilder och jag tror det säger allt! Jag gillar inte att läsa inlägg som inte har en tillhörade bild men just nu är det så fult utomhus och det var inte speciellt mycket till vinterfrost heller. Sedan kan jag väl erkänna att jag inte orkat att plocka fram kameran heller. Ska nog köpa en dator och det är inget jag bara säger nu. Jag har bestämt mig att köpa en dator, en som är bra till bilder och bloggning. Det vill säga en MacBook Pro. Då kan jag också spela The Sims 3 och Minecraft! 
 
Tyvärr är de ganska dyra men just nu efter jul och min födelsedag ligger jag inte precis back med pengar! Och om jag hjälper till hemma kan säkert mamma & pappa betala det som är kvar!
 
Kram
 

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se