1 JANUARI 2014

 
Hej! Det känns verkligen bra att det är nytt år! Nytt år, nya möjligheter och en chans att ändra på det som var mindre bra förra året. Vet att många tjatar om vadå nytt liv på nyår, börja med bra när som helst i stället. Men det känns liksom bättre att göra om allt när det är ett nytt år! För er som läser min blog så kommer det bli mycket ändring. Har verkligen bestämt att det ska bli bra nu 2014 med minst 2 inlägg per dag, ett dagens outfit och ett om dagens och helst typ dagens weheartit-bild för att in princip det ända jag gör är att vara inne på weheartit. Så jag ska radera inläggen jag har skrivit innan detta och fixa en ny design som jag trivs med och sen kommer jag bara köra igång helt enkelt. 
 
kram 

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se