Bloggdesignen är färdig

lovislinnea.blogg.se || foto: jag || canon eos 1100d
 
Nu är bloggen äntligen färdig och det är superskönt. 
 
Idag så sov jag till klockan 1, sedan kom Alice till mig runt halv 2. Vi åt först frukost tillsammans och sedan städade vi mitt rum, det blev väldigt bra så nu ska jag verkligen försöka att inte stöka ner. Sedan fick vi datan runt klockan 3 och då satt Alice och spelade minecraft ungefär tills hon skulle åka till sin storasyster. Hittade även min älskade telefon när vi städade, den har vart borta jättelänge. Har saknat den haha. Nä men nu ska jag ta och göra bågot vettigt, har trots allt suttit vid datan i nästan 3 timmar nu så måste verkligen göra något annaot.  kram

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se