'Cus i'm coming at you like a dark house.-

©lovislinnea.blogg.se | canon eos 1100d | <- Linn Jag ->
 
Man kan ju inte något annat än att sakna sommaren. Om det inte ens är någon snö kan det lika väl bli sommar direkt. Det är liksom fortfarande höst och snön som kommer försvinner lika snabbt.
 
Idag har det varit en riktig fettisdag. Först åt vi pepparkaksglass i skolan (jag, Linn & Niki delade en) och sedan kom jag hem runt två, för vi slutar tidigt på torsdagar. Vi slutar efter språkvalet och det är 13.05 sedan går bussen nästan en timme senare. Det var så skönt att vi inte hade konfa idag och jag firade det med att kolla på första Harry Potter filmen (De vises sten), ska kolla på alla, men de är ju typ två timmar långa och så. Till det käkade jag upp alla polkagrisar jag hade kvar sen julen. Eller åt nästan inga, ska inte ljuga, över hälften ligger kvar i skålen i soffan.
 
Men nu ska jag snart duscha och försöka få IPad-laddaren att fungera igen för igårkväll slutade den fungera och den visade 19% på IPaden fast när man drog ut den stod det 83%, aja får försöka fixa den, vi har ingen annan femma laddare hos oss så jag får panik annars.
 
kram
 
 

Kommentarer ♡
< Skrivit av: Annie Johanzzon

Vilken fin blogg du har och vilken fin bild på er :)

2014-01-09 ♡ 21:00:40
Hemsida / blogg ♡: http://annielivet.blogg.se
< Skrivit av: Matilda

Gud vilken fin blogg! :) älskar designen! ❤️

Svar: Tack så jättemycket!! :) Äntligen blivit nöjd med någon haha. Din design är väldigt fin me ❤️
LoAlLi AmHiJe

2014-01-09 ♡ 22:30:47
Hemsida / blogg ♡: http://matiiildaa.blogg.se

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se