.

©lovislinnea.blogg.se | canon eos 1100d + macro10
 
hallo! äter just nu banan för alla som vill anteckna det haha. förlåt att jag inte lagt upp något men det har inte hänt så mycket sen sist. Insåg dock igår att jag verkligen inte mådde bra så jag stannade hemma från skolan. Kollade film verkligen hela dagen! Från förra torsdagen har jag sett sååå många filmer! Alltså rekord för mig då, jag va verkligen inte en film-människa men seriöst. Har kollat på: Harry Potter & De vises sten, Harry Potter & fången från azkaban, Harry Potter & den flammande bägaren, Neverland, Pitch Perfect, Sune i Grekland, Dumma mig, Alvin & gänget 3. Kollade en halvtimme på LOL också men den sög så jag bytte haha. Nu lät det inte så mycket men Harry Potter filmerna och Neverland är alla över 2.5 timme så ah haha. 
 
Återkommer väl när jag har något intressant att berätta för er haha!
kram

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se