HAPPY BITHDAY MOM & ELLEN

happy birthday!!!
weheartit
 
Hej, jag försökte verkligen blogga från IPaden innan idag, men det gick verkligen inte! Idag fyller mamma år och dessutom min underbara vän Ellen Felixson! Så grattis till er båda! Började dagen med att sjunga för mamma sen åkte hela familjen och spelade tennis, helt okej faktiskt! 
 
Nu på eftermiddagen har vi haft släkten här på kalas för mamma, vi åt tacopaj ovh som efterätt typ en banantoffeecolagrejsimojspaj som är svingod. Det har varit en ganska jobbig dag men ändå helt okej, kram gosisar! 

Kommentarer ♡
< Skrivit av: ellenfelixson.blogg.se

haha tack min fina lovis, vad glad jag blir!! :*

2014-01-03 ♡ 15:23:33
Hemsida / blogg ♡: http://ellenfelixson.blogg.se/
< Skrivit av: Marie

Kram mamma

2014-01-04 ♡ 14:17:56

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se