Now I see fire, inside the mountain.-

©lovislinnea.blogg.se || canon eos 1100d
 
Imorgon börjar skolan. Egentilgen är det ett hemskt sätt att börja ett nytt inlägg men sanningen svider ibland. Jag har faktiskt längtat tillbaka till skolan, att få träffa alla underbara vänner och att ha något att göra hela dagarna! Jag hatar verkligen att inte ha något att göra, men ibland kan det bli för mycket att hinna med allt. men nu kommer jag ha saker att göra, när alla träningar och sådant drar igång igen. Helt underbart alltså! 
 
Idag var faktiskt en av bara några få dagar på lovet jag faktiskt gjort något! Danne & Samuel kom nämligen hit och vi var hos Alice till klcokan kvart över 4 ungefär. Vi gjorde verkligen ingenting speciellt men fortfarande träffats. Sedan gick vi då hem till mig, och här gjorde vi ännu mindre om det ens går. Vi kollade på gamla bilder och satt och var allmänt trötta och prata inte haha. Så sjukt tråkigt men sålänge man har sällskap så! 
 
kram 

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se