TREDJEJANUARITVÅTUSENFJORTON

©lovislinnea || foto: jag || canon eos 1100d
 
Deta var nog den fulaste bilden jag kunnat hitta, men jag har verkligen INGA bilder än. Har inte kunnat ladda över bilderna från kameran till datan heller eftersom min lillebror ocuperade datan idag och har haft den sedan klockan halv 10 i morse ungefär tills nu. Alltså nästan 9 timmar. Blir så arg på honom seriöst. 
 
Idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Eller jo, hjälpt mamma att göra egen pasta men det kan knappt räknas. Jag har inte ens fixat mig haha. Ida & Adam (och deras föräldrar) kommer hit om en stund för att provsmaka pastan och antaglien hittar vi väl på något mer. Nu ska jag ta mej en dusch, men inte håret för det sliter så fruktansvärt på det om man tvättar det varje dag, men kroppen tar ju inte precis någon skada av att vara lite fräsch precis? kram 

Kommentarer ♡

Kommentera här ♡:

Ditt namn ♡:
Spara mej? ♡

E-post ♡: (bara jag ser, lovar! )

hemsida / blogg? ♡:

Det du ville säga sötis ♡:

lovislinnea.blogg.se